Vackra människor påverkar oss.

Idag fick jag sluta lite tidigare. När jag åker i tunnelbanan stiger den vackraste killen jag någonsin lagt ögonen på in. Han var verkligen sååå snygg! Det var det sjukaste jag sett, såg inget fel på honom. Självklart blir jag fnittrig och mitt hjärta börjar banka lite fortare än vanligt. Han pratar i telefon, vit iphone. Han var väldigt välklädd, inte kostym men väldigt stilig i alla fall. Kort mörkblont hår. Kan han varit runt 25?



Han tittar på mig och vi får vid flertal gånger ögonkontakt. Tillslut tar han steget. Han ler mot mig och visar sina raka fina vita tänder och nickar som en hälsning mot mig. Jag börjar också le och nu bankar mitt hjärta jätte fort! Det pirrade i hela kroppen, jag tittar bort.. Han lägger på telefonen och sätter i hörlurarna och börjar digga lite till hans musik. Gång på gång tittar vi på varandra och de blickarna vi gav varandra sa allt! Vi log lite åt varandra ibland. Man märkte att han tyckte jag va snygg och att han ville ha mig, och han märkte att jag tyckte han var snygg och att jag ville ha honom!


Tillslut hoppar han av, en station innan mig. FAN! Hade vi hoppat av på samma hade jag snackat med han, Lätt! Nu tänker man kanske, Varför pratade ni inte med varandra? Han satt inte speciellt nära.. utan en bit bort.. de va omöjligt.



När han steg av och började gå och jag började åka.. (gick han emot mig kan man säga, fast utanför såklart..) Vi släppte inte blicken ifrån varandra. Höll kvar den där tydliga blicken ända tills jag försvann iväg.
Det pirrade i hela kroppen i över en timme efter den händelsen! Jag var så lycklig. Kunde inte sluta le. Först nu ler jag inte längre.. jo lite när jag tänker på det.


Det som suger är att jag förmodligen inte kommer träffa honom igen! Jag åker den svängen varje dag men aldrig vid den tiden..

Det jag vill säga med det här är inte att jag sett den vackraste mannen någonsin idag utan hur jag reagerade och det gjorde att jag började fundera lite.

Tänk att bara för att någon ser bra ut och är vacker att se på blir man glad! Det börjar pirra lite i en och man kan inte sluta le. Man blir helt enkelt lycklig av att någon ser bra ut. Detta tycker jag är lite ytligt men inget vi kan rå för. Jag kan sätta pengar på att alla har känt samma sak någon gång. Just detta fallet var extremt eftersom han va så ovanligt snygg. Jag lovar er att jag sett riktigt SNYGGA män innan men ah.. aldrig någon i klass med Honom...



Men tänk efter, när ni ser någon ni tycker är söt eller vacker så blir ni glada. Ni tittar gärna lite extra för att det känns bra att göra det. Det är behagligt att vila ögonen på någon som har ett utseende som tillkallar en.


Missförstå mig inte! Jag går inte bara efter utseendet utan jag tycker att insidan är viktigare och även sättet att röra sig på osv är viktigt. Men jag är som sagt nästan säker på att alla har känns något liknande tidigare.


Jag satt och log som en dåre på pendeltåget hem, folk undrade nog va fan jag var så himlans glad över. Jag försökte dölja mitt leende så gott det gick men det var svårt. Denna lycka kom alltså av att en männska var vacker och att han tyckte att jag var snygg såklart, därför blev jag lite extra lycklig av det. Men jag blev fnittrig och glad redan innan han gav mig Blickarna.

Jag la även märke till vårat kroppsspråk och vad som hände i min kropp. Men det är en annan historia. :)


Fan vad jag måste träffa honom igen! Då kommer jag inte tveka en sekund, lätt gå fram och prata med honom. Punkt slut.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad mysigt att du såg drömkillen :D hehe. det är bara bra, sj? :) vad hittar du på i stockholm? :) pusspuss

2010-05-10 @ 21:11:41
URL: http://diorderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0