says she don't do drugs, but she does the pill

En vecka kvar i Stockholm. Känner att jag bara vill hem till småland och lägga mig bakom en sten och vila. HAhhaha!
Rätt trött på livet här nu. Dock har vi det bra! Solen skiner nästan varje dag och det finns mycket att göra. Man har aldrig tråkigt direkt.
Det har hänt sjukt mycket samtidigt som det inte har hänt nånting. Igår satt jag hela eftermiddagen i gamla stan och chillade i solen. Sjukt härligt!
Idag regnar det, men hade inte velat gå ut idag i alla fall. Imorgon ska jag börja packa.. Usch vad det kommer bli tungt att konka ner allt till stationen när jag ska hem på lördag! hahah, var förfärligt hit och jag har ju med mig mycket mer hem än vad jag hade med mig hit.
Linns pojkvän kom i torsdags så det har varit trångt i vår lilla lägenhet. Men det har funkat. Vi har inte varit mycket i lägenheten i alla fall . :)
Jag har bla köpt en ny bikini. Det behövdes! Idag ska jag och Linn äta på den restaurangen där allt började. För fem veckor sen, första dagen här satt vi där med all vår packning och folk trodde vi var dumma i huvudet hahah.
en vecka kvar hos Ida, sen hoppas jag på att få träffa V på fredag. Sen åker jag hem tidigt som satan på lördagen. Sen är det bal i Vetlanda, tänker jag inte missa för något i världen. På kvällen ska vi till skirö och dansa bugg till BlackJack! underbart! Så som vi har längtat till det :D.
Sedan är det en vecka kvar av praktiken, sen 4 dagar kvar i skolan! SOOMMAARLOOV. Mitt sista.. sjukt! Den helgen åker jag nog till Göteborg. Vi får se lite. Måndagen efter där börjar jag jobba 4 veckor framåt. Sen jävlar blire Halmstad med Lixa och Sandra, Öland på midsommar, såklart. Samt massa annat skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0