Ingen kommer någonsin förstå sig på mig som du gjorde, Ingen kommer någonsin att älska dig som jag gör.

Det har nästan gått ett helt år sens vi senast hörde utav varandra.
Minns du när vi satt vid havet under stjärnorna?
Eller när vi stod på din balkong, nakna i sommarnatten?

Minns du när du visade mig runt i din stad?
Tog mig till de mest vackraste platser jag varit på.

En vän såg dig på stan för ett tag sen.
Jag vet inte hur jag hade reagerat om det var jag,
vet inte vad jag hade sagt.

Jag saknar dig min vän.

/N



Kommentarer
Postat av: Lilly

Aouch vad jag känner igen mig i den här texten. Kunde varit jag som skrev den.

2010-08-20 @ 20:52:14
URL: http://saxros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0