Måndag, borde försöka stressa ner..



Hej på er kära läsare!

Helgen har varit så sjukt stressig med både bra och dåliga stunder. Jag kommer skriva ett separat inlägg om Stockholm och Göteborgs resan senare.


Dagens outfit: ljusa jeans, vitt tunt linne med virkade detaljer samt en svart kavaj som jag köpte i Göteborg.

Idag har varit en rätt chill dag i skolan. Först tittade vi på en jävligt trist film från renässansen tiden på svenskan.. Men ändå rätt gött att bara sitta och inte behöva anstränga hjärnan speciellt mycket.


Dagen make-up: Ljusa bruna skuggor på ögonlocken, Lätta drag med mascaran, mer mascara (alltså längre fransar) på utkanterna av fransraden, ljus rosa rough samt ett mörkrosa/ljusrött läppstift.



På engelskan fick ja reda på att det finns skrivuppgifter jag inte gjort. Som jag alltså ska göra. Usch, jag har redan skolångest nu blev den ju värre! Inte världens svåraste uppgifter men det gäller ju att hitta tid till dem! Det är så mycket annat nu med i skolan.



Slutade halv 3, och nu tar jag det mest lugnt innan jag måste börja med att plugga inför provet imon. Jag börjar då alltid dagen innan med grejer. När ska jag lära mig?

Ska även skriva klart uppsatsen som ja skickas in innan klockan 00.00 ikväll.



Som ni hör är jag lite små busy. Ska väl se till att få i mig nått att äta med. Viktigt! Egentligen borde jag springa och handla, har ingen frukost hemma alls. Men jag hinner inte och orkar inte.

Dock är det riktigt härligt väder ute! Solen skiner och lite vårkänslor börjar krypa fram i kroppen :D

Puss tills vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0