busy wednesday

Idag har jag gjort mycket vettigt!

Gick ut en runda med Ramona. Trevligt och bra för hälsan och kroppen.

Duschat, rakat mig och smörjt in mig med en gnutta brun utan sol.

Nopprat mina ögonbryn.



Fixat mina naglar, blev fail men det får duga.

Fixat allt till intervjun imon.

Valt kläder och packat! är lite ( som jag alltid är när ja ska åka någonstans ) orolig över att ja glömt packa ner nått!



Kommer bli jobbigt till Göteborg att inte ha mer än en liten handväska med sig. Jag som ska sova över där. Hm.. Hoppas ja får med mig det jag behöver.

Upp tidigt imon för att fixa sig och för att packa det sista som man faktiskt behöver på morgonen.

Jag är taggad till Stockholm och Göteborg !



Väldigt simpel sminkning idag! Ljus ögonskugga, ett väldigt lätt drag med mascaran, lite färg på kinderna och lypsyl på läpparna. orkade inte mer än så idag. Håret bara lät jag va! 
 
Jag hoppas på en kanon helg!
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0