bråttom bråttom !



Slutade vid 14.00 på måndagen. As gött! Gick hem chillade lite. Skulle till Nässjö med tio i 4 tåget så vid halv 4 ungefär tänkte ja att ja kan la börja gå lite sakta till stationen.



Men då kom ja på att jag glömt papprena till Kursprovet vi hade idag! Fan! Jag gick jätte fort till skolan och sprang nästan ner till stan för att precis hinna med tåget. Vilken tur jag hade! Hahha.



Sen åkte jag till tandläkaren. Det gick jätte fort. Sedan åkte jag till mormor och morfar, fick lite mat sen satt jag mest och pratade med mormor.

Åkte hem kvart över 7 till Vetlanda och höll på att somna på tåget flera gånger! Var super trött. Hade sovit 3h den natten. Men konstigt nog vakande jag måndagsmorgonen och var super pigg i ögonen. Men de va som en hyper känsla för i mitt huvud var det helt suddigt.



Så jag gick och la mig när jag kom hem vid 20.00. Somnade bara en timme därefter och vakande klockan 23 av att V ringde. Sjukt obehaglig känsla att vakna och tro attdet var larmet som gick men de var fortfarande mörkt jag förstod ingenting hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0