torsdag, hemska mensvärk!


Ej löshår i.

Har aldrig varit med om någon liknande mensvärk i hela mitt liv! Det var fan det värsta! Jag kände mig jätte yr, hade spyan i halsen och hade så sjukt ont i undremagen och neder ryggen! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. FYFAN! Killar, tacka gud att ni itne behöver uppleva det.



Fick inte i mig någon mat men började känna mig bättre innan idrotten sen. Då skulle vi öva till 'dansdagen' i skolan på onsdag. Då vi får dansa med killar på skolan. Vi ska dansa med ettorna haha.


Kletat på lypsyl ser konstigt ut. Och nej jag går verkligen itne runt emd vita läppar!! haha fy fan.

Jag och Emma greppade tag i varandra sen dansade vi vals, bugg och foxstrot till Arvingarna. GRYMT! Fy fan va kul vi hade! Man blev sjukt sugen på sommar och ekbacken.

På eftermiddagen gick jag lite på stan och packade sedan ner massa jag skulle ha med mig hem!



Har gjort en sån tabbe med mitt hår! La i silver schampo för mitt löshår har alltid varit mörkare än mitt riktiga hår. Så ville ha det lite ljusare. Men fan va det drar åt sig schampot. Hade inte alls i det länge men ändå blev de en jätte kall nyans. Nästan lite grått... USCH va fult!! Vill inte ha grått/vitt hår utan blont men ljusblont! Det är så sjukt svårt att få en snygg blond hårfärg. Antingen är de för mörkt eller för ljust.

Mitt riktiga hår blev vitt... hm. Ja vet itne hur ja ska göra nu men ja struntar i att bry mig! Ska ändå köpa nytt löshår snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0