Tisdag- en annorlunda Nina

Bilden var chill. Jag och Emma sprang runt och filmade videoklipp och var sköna. Vi sa att det var konst (; och det gick hem! Haha

Sen gick vi ner på stan med Linn.

Åt på resturang



Gick lite i affärer sen fick Emma och Linn Den "underbara" Idén att vi skulle gå in på gina tricot och de skulle få välja outfits som ja skulle prova. Kläder jag aldrig själv skulle titta åt. De ville visa mig att jag inte behöver klä mig sexigt för att vara fin utan att jag faktiskt är väldigt söt i andra sortes kläder.

Jag är väldigt Wah Wah Wohm när jag klär mig. Tycker om att visa formerna och gärna ett skärp i midjan. Detta ville de få bort och de gav mig ej tajta kläder och ja sa hela tiden det hade varit snyggt med ett skärp i midjan hahah. Alla skrattade! Det blev lite av en grej under allt provande (;

Reslutatet blev massa med blommiga plagg, diadem med blomma, inte mycket till uringning, lite längre tunikor..ja sånt ja aldrig skulle titta åt helt enkelt.

Jag kan erkänna att jag blev söt. Mer girlfreind material. Hahah ! Jag blev helt plötsligt den tjejen du tar hem och visar upp! Jag bara skrattade när ja tog på mig alla dessa outfits! Detta ÄR verkligen inte JAG! Men ja kan erkänna att mycket av de de valde ut var väldigt fint. Något jag nu mera kan tänka mig att använda... Detta öppnade mina ögon!



Jeans jackan blev lite av Emmas favorit. hon sa hela tiden: Jeansjackan kan du ha till det här med :O Det funkar ju till allt! Hahah! Sant.


Oseriös pose av mig ja! hahah. Den rosa jackan som hänger bakom mig ska jag köpa. den va skitsnygg och jag kan lätt bära den lite porrigt med (; Men då blir inte E och L så glada, hahah!




Funderar på att köpa detta..



Tisdagens look:







Skillnad va? ;)

Vad tycker ni? Kanske borde man köra lite mer på det söta ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0