Stulen identitet!

Jaha nu har nån brud snott mina bilder igen och inte bara det utan utgett sig för att vara mig. Alltså tagit min identitet! Detta sker säkert oftare bara att man inte har koll på alla hemsidor. Detta gör mig så sjukt FÖRBANNAD!

Nån man som addade min msn och sa är inte detta Nina från Hotzone?
Neeeej, vad är det? det använder inte jag mig av?

Grejen är den att det finns bara en som heter Nina Norss i Sverige, och det är jag! Hur dum är denna korkade människa och ger ut min faktiska msn till folk!? Om de nu ska lotsas vara någon annan så kan de la fixa en fejk msn eller nått så inte killarna de snackar med kommer på dom... HJÄRNA EFTERLYSES!

Denna man blev väl självklart lite besviken när ja inte var intresserad av att snacka..
Jag förstår mig inte på folk!! Förmodligen var detta en brud men sjukt låg självkänsla. Man undrar ju hur hon ser ut om hon är tvungen att sno bilder från någon annan och lotsas vara någon annan!?

Jag blev såklart medlem nu på Hotzone för att se vad det för sida och för att försöka hitta psykobruden. Visade sig vara en sida som funkar precis som Lunarstorm fast för äldre. Rätt B, ja!





Kommentarer
Postat av: Lina Börjesson

Sådana psykopater är fan skrämmande. Har hänt mig flera gånger! Man blir lagom irriterad..



Jag förstår inte vad man får ut av att hålla på så? Liksom, den berömmen de får är ju ändå inte ang deras utséende i vilket fall! De kan ju knappast ta åt sig. (Men antagligen är de så sjuka i huvudet att de tillsist tror att det är dem själva på bilderna helt enkelt)



Tog kontakt med en tjej som använde mina bilder en gång (blev tipsad ang hennes msnadress och addade henne) Då frågade jag henne varför hon använde mina bilder, och då sa hon att hon brukade gå runt och tänka att hon var mig. Att hon låg och tänkte på kvällarna hur underbart det skulle vara att få se ut som mig. Och att hon varje natt drömde att hon var mig. Gissa om man blev rädd eller? Haha, psykooos.!

2010-03-08 @ 20:53:04
URL: http://www.nattstad.se/Lijna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0