Måndags looken och veckans planer



Imorgon har jag bara tre timmars bild inget mer. Får se om jag drar dit.

Jag och Linn ska även sätta oss ner och söka boende på riktigt i Stockholm under våra 7 veckor praktik där uppe.



På onsdag kan ja lika gärna sova, tycker verkligen inte om onsdagar. Visst det är korta skoldagar men sämsta ämnerna!



På torsdag drar hela pogramlaget till Stockholm. Vi ska bland annat på studiebesök på rikstaden, gå på teater och mode eleverna ska till Roland Hjort. Kommer bli grymt!

Jag ska på intervju hos Ida Sjöstedt, även det en framgångsrik kläddesigner.
Ska ha med mig mitt portfolio. Lite små nervös är jag allt. Men mest för att ja inte kommer hitta själv i tunnelbanan! haha..



På fredagen ska vi på massa grejer men jag åker tidigare än de andra. Då bär det av till Göteborg. Tokio Hotel spelar på kvällen. Nej jag tycker inte de är bra. Men de är en upplevelse för att ja har varit ett så stort fan av dem en gång i tiden ... ;S haha!


Jag hatar mina enorma höfter!

Sover över i göteborg och åker hem till mamma klockan 16 på lördagen.

Kommer bli kanon! Många timmar på tåg och buss dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0