Lördagen,alldeles för galen kväll för att ens egentligen nämna


Bilderna är från hur jag såg ut. (Kjolen ser blå ut men är lila!)

Inställda tåg så mamma och platsfar körde mig hem till lägenheten.

Började fixa mig rätt snart efter att jag kommit hem.



Sen kom Becca, :D Riktigt kul att ha henne på besök!

Vi gick sedan till Linn och jag började dricka ur den där vinflaskan,
oj oj den där vinflaskan ställde till det för mig ;( haha



Efter det åkte vi till Simon. Där var det riktigt kul faktiskt.

Sen ner till stan och jag och becca gick in på hotellet. Riktigt dålig musik, så jag gick till Linn och Robert.



Inte jätte kul kväll men den var stundtals rolig .

Mycket som mest är suddigt. Har inte direkt några super klara minnen. Kvällen var ej värd fyllan!




Mer får ni inte veta, hihhhihi


Snodde bilden från Becca (; Linn, Becca och jag


Kommentarer
Postat av: Emma

Vill bara säga att du sminkar dig grymt snyggt!(:

2010-03-01 @ 19:46:56
Postat av: Nina

Tack! vad gullig du är :)

2010-03-02 @ 00:57:49
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0