Ingen utväxt!



Igår , Lördag, vaknade jag alldeles för sent! Det märks att jag inte kan sova nu för tiden. För när ja väl sover kan ja sova hur länge som hälst!



Jag och linn sprang och köpte hårfärg. Blonda slingor i hennes hår och min utväxt är borta! Perfekt! :D

Sen åkte vi till Anders med Max och hans böna. Hon var super trevlig! Vi lagade mat och tog igen allt vi missat. Massa kul snack!



Sen åkte vi förbi en fest, inte super kul så vi gick hem åt varsina håll. Väl hemma satte jag mig och tittade på New moon.



Nej den var inte så bra. Dock var varulven jacob eller vad han heter jääävliiigtttt het!

Sen somnade jag. Idag har ja kännt mig lite illamående. Nej jag drack inte igår! Ont i huvvet har ja med.. rädd att migränen börjar komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0