Don't fall me. Even when you know you're falling for me.

Nej, det är la dax att uppdatera! Eller vad säger ni?
Det har hänt saker hela tiden på sistone så det tynger än att man måste skriva i bloggen då haha.
Så tyvärr.. Men nu fick ja tummen ur röven och tänkte skriva ett litet kort inlägg innan jag drar iväg på bowling med Amanda.

Igår myste jag och Amanda till det med film och massage. Hon blonderade även mitt hår. Skönt att bli av med utväxten och både mitt hår och löshåret är nära på vitt nu. Underbart!
Kommer skriva lite inlägg om lite festande som skett senare samt massa bilder på hur jag såg ut osv. :D Det vet jag att ni som läser tycker om. Hahha!
Imorgon är det skolavslutning! Fan vad gött med sommarlov, trots att jag börjar jobba direkt på måndag. På fredag drar jag till Göteborg över helgen! Har ni lust och träffas en sväng kan ni slå en signal.
Nej nu ska ja dra på mig lite kläder och sedan dra. PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0