Packning tar tid

Håller nu på att packa inför resan till Öland imon. Vet inte riktigt vad ja ska ha på mig på midsommar.. men de märker vi.
Känns bättre att ta med lite för mycket än för lite som förra året! Nu behöver ja ju mer än tidigare och i år behöver ja inte ta kläder jag inte är rädd om. Underbart! Man kan få vara lite fin.

Fint väder ute. Men orkar inte vara ute eftersom jag varit det hela dagen. Plus att ja egentligen inte hinner.
Nu har ja packat klart alla kläder i alla fall. Nu är det bara det andra som saknas..
Tänkte ta en lång dusch som inkluderar rakning och smörja in mig med bus sen när far och bror drar ut och övningskör. Ska även noppra mina ögonbryn, måla mina naglar osv.. Så jag har en del att göra.
Känner mig dock lite sällskapssjuk, men det blir inget med det haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0