Utgång med Mandy

Jag och Amanda stack till Jönköping och festade förra Fredagen.
Detta var min outfit:
Allt som ligger på golvet är lite av det jag hade med mig till Stockholm! herrejesus, min lägenhet som var fin och städad när ja kom hem :( hahaha..
När jag skulle köpa denna kjolen provade jag en 36a, men den var alldeles för stor i midjan! Men satt perfekt runt höfterna. Det suger att jag har så stora höfter men smal midja.. Svårt att hitta sånna här kläder som passar.
Fick fråga om hjälp och expiditen tyckte jag skulle prova en 34. Så jag gjorde det. Den satt perfekt i midjan men lite tight runt höfterna. Hon tyckte inte det gjorde så mkt.. Så jag köpte den!
Likadant idag så skulle jag köpa en liknande, fast vit. 36an var så klart för stor runt midjan men satt bra annars.. tog och köpte den ändå. 34an var lite mer obekväm även fast den satt bättre där uppe.. Äh jag får ta en fet säkerhetsnål så den sitter bra. Den var billig så strunt samma! :D
Men åter till förra Fredagen. Jag och Amanda satt på Piren och drack vin. Träffade massor med härliga människor. Sen mötte vi upp två killar men stack ifrån dom (hahahah!) och gick in på ett uteställe istället.
Jag och Amanda gick lös på dansgolvet, bokstavligt talat! Vi dansade som galningar och allt annat runt omkring fanns inte.
Bakis, upp tidigt och gå på studenten. Inte så kul och vakna vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vill inte ha respekt o bli tagen på allvar va?

2010-06-10 @ 18:53:41
Postat av: Nina

hahah! anonym, ;)

Jag får respekt och blir tagen på allvar överallt .

2010-06-10 @ 19:14:16
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0