Soooommarlov!

Jag och Amanda bowlade, loosade :( med ett poäng! Nu lämnar vi det hahah!
Sen satte vi oss och tog några glas vin. Trevligt att få prata lite. Sen sov jag hos henne. Vaknade vid kvart i 10 hos henne ( började halv 11!)
Flög upp, hennes mamma körde hem mig och jag fixade iordning mig på en halvtimme! Kom endast tio minuter försent! Dum jag är som glömmer ställa klockan hahah!..
Klänningen ser inte ut såhär egentligen utan jag vände ryggen så den kom fram.. egentligen är det en halternäck.. jag snodde ihop det lite snabbt.
'
Nu är det härligt med sommarlov! Imorgon ska jag kika på när massa vänner tar studenten sen åker jag till Göteborg över helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0