Sjuk efter en toppen helg

Helgen har varit galet bra! Men har tyvärr blivit sjuk! Igår var jag jätte bakis hela dagen och kände även idag på morgonen hur mitt huvud snurrade och att en fet huvudvärk inte hade släppt. Men kände när ja reste på mig att ja hade jätte ont i halsen, svullna mandlar och att ja va täppt i näsan.
Så ja följde inte med och jobbade. Suger att man inte får in några pengar. Jag jobbar hellre än att ligga hemma i sängen framför datan. I solen kan jag inte sitta, då känner jag mig sämre. Ska till sjukhuset och kolla upp det så ja förhoppningsvis kan få penicillin senare i eftermiddag. Struntar i hur jag mår imorgon. Jag ska jobba. :D

Mer om den galna helgen kommer sen, när jag piggnat till :)

Bild från helgen; Jag, Karin, Amanda och Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0