parnings tid

Första dagen på jobbet gick super bra! dagen gick fort och vi är ett skönt gäng och har kul!
Denna bilden är sjuk! Jag ser ut som en man!!!! HAHAHAHAH!

Vi plockade fula blommor i stan och jag får syn på två nyckelpigor som parar sig! Jag utropar och blir jätte lycklig! hahah, så granskar jag noga hur det går till..Sen hittar jag ett par till som gör det! Och jag blir ännu en gång exalterad. Så säger en av dem tjejerna jag arbetar med: - Det märks att Nina är den av oss som är singel! HAHAHAHAHAHAH!  Vi skrattade så sjukt mkt!
Direkt efter jobbet gick jag till ett fik och åt en sallad sen åkte jag hem till lägenheten och packade en massa grejer. Hoppas jag har med mig allt.
Sen kom far och hämtade mig. Nu lagar jag mat till imon. Jag är så sjukt trött! Meningen var att jag skulle ut och springa och ta en dusch men det hinner jag inte innan bedtime hahah! Så det blir att ta en dusch snart bara och vänta med springturen tills imon om vädret tillåter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0