I'll try not to scare you, but I'm the one that's really scared.

Denna dag har varit väldigt jobbig.Jag har jobbat hela dagen trots att jag är sjuk. Jag kände av det mycket på morgonen och förmiddagen. Framåt eftermiddagen var det inte lika jobbigt.
Jag kunde inte somna igår heller. Har endast sovit runt 2h inatt.

Imorgon ska jag till sjukhuset av en helt annan orsak (än min tillfälliga infektion). Känns så sjukt skönt att äntligen få behandling, efter att ha stått i kö ett rätt bra tag.
Mums på jordgubbar doppade i mörkchoklad (;

Jag är trött och ska vila lite. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sanna

hej.

kan inte du visa i ett inlägg hur du sminkar dig till fest? har du gått någon smink kurs eller kör du bara på det du tycker är snyggt själv? du sminkar dig väldigt bra!

tack så länge ;)

2010-07-03 @ 01:59:37
Postat av: Nina

Hej sanna!

Jo visst det skulle jag kunna göra :) Jag sminkar mig väldigt olika till fester men jag skulle kunna visa en snygg basic make jag brukar köra på en del fester.



Tack så mycket!, det var kul att höra.



Nej jag har inte gått en kurs eller något dylikt. Men jag målar och tecknar väldigt mycket med skuggor osv.. därför anser jag att det är rätt lätt att framhäva och dölja. Sen sminkar jag ju mig rätt mycket för att det är kul!, man lär sig desto mer man övar ju (; haha

2010-07-03 @ 20:18:23
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0