I was so young, You should have known better.,

Efter jobbet igår så gick jag till min bror. Han har flyttat till en ny lägenhet. Där duschade jag och sminkade mig, sen träffade jag Rickard.
Vi tog en promenad, åkte in till Jönköping och satt på Piren och åt glass. Skulle se en film men fanns ingen bra.
Så vi åkte hem till honom och spelade NHL. Jag ägde ut honom.. ehm? HAH. Jag som trodde jag var duktig på det där.. Han var tvungen att ge mig pucken några gånger för att ja skulle ha en chans haha ..
Sen tog vi ännu en promenad. Vi hade rätt mycket och snacka om. Inte träffats på evigheter!
Sen var jag trött och gick o la mig hos min bror.
Idag har det varit så sjukt varmt! jag kände hur det stekte på axlarna redan vid 8 på morgonen! Har varit i solen hela dagen, fullt påklädd tyvärr...:( haha. Men får väl lite färg på armarna och i ansiktet förhoppningsvis.
Tänkte lägga mig och sola nu när jag kom hem men jag orkar inte vistas i solen mer! Druckit för lite idag med.
Vi hittade en bort sprungen katt idag med.. Stackars kisse.. Jag som är sån djurvän och kattälskare såg till att ringa Djurens-vänner som kom och hämtade upp honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0