SHOPPPAA

Idag vakande jag med hemska magsmärtor!! Mestadels övre magen. Magkatarren säkert som kommit tillbaka :(.
Idag åkte jag mamma och far till Jönköping och shoppade. gick på IKEA och A6. Jag köpte 2 par skor. LOVE THEM och ett linne.
va låga de ser ut på bilden.
Köpte även en puderborste, Hade en vän som alltid tjatade om att jag borde skaffa ny haha. Så nu är det gjort ;).
Vi åkte även förbi Lekeryd och åt smålands godaste mjukglass ;D.
Jag fick ett linne och ett par snygga vita chill byxor av mamma häromdagen också :)
Jag har bestämt att min mamma och mormor ska se The Notebook! Så mamma och jag var och hyrde den nu. Men vi passade på att hyra 4 filmer ;). Hoppas på att mormor svänger förbi imon för en lipstund med sin dotter och barnbarn!
Ikväll ska jag och mamma kika på någon av filmerna och sen ska jag en sväng till Sandra.
Imorgon ska jag nog hänga lite med Rickard.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0