I like the way it hurts.,

Såhär såg jag ut igår. Bjuder på många bilder (; .
Har dock inga ifrån kvällen, men lånar kanske någon bild ifrån becca sen (A) heheh.
Först satt vi här, jag, Becca, Sandra och Linn. Vi snackade om allt och drack lite vin.
Sen fixade vi till oss lite och åkte in till stan.
Vi satt på Lisas altan och Kajsa kom också. Lisa hade gjort så fint och det var super trevligt!
Det måste vi göra oftare, det var alla överens om!
Sen stack vi till Johan där vi hängde ett gäng. Riktigt kul! Ingen festlig kväll utan lite drama ;)
Det blev en sen natt. Jag, Becca och Linn somnade i mormor och morfars säng ( nej de är inte i lägenheten haha) vid 4 någongång.
På morgonen tog vi tre en fika. Nu ligger jag hemma i sängen och tänker glo på en film. PUSS
Skorna och skjortan köpte jag i Jönköping häromdagen :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag har runkat för de här bilderna två gånger efter varann nu, du är så sexig här, kan bara inte sluta

2011-04-30 @ 15:35:09
Postat av: Anonym

skämta, kunde inte låta bli sorry hahahahahaha

2011-04-30 @ 15:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0