svårt att sova

Igår satt jag och Rickard och pratade länge sen åkte vi till Eksjö och köpte varsin glass. Sen åkte vi till campingen där mina föräldrar är. Vi tog en promenad sen åkte han hem. Vi hade roligt! :D



Inatt vaknade jag klockan 4 och var klarvaken! Jag kunde inte somna så jag tog på mig kläder och gick ut och tog en promenad och läste tidningen. Jag gick in igen vid halv 6 eller något. Det var kallt ute och jag var jätte trött i kroppen. Men ögonen ville inte sova ! Somnade till sist och vaknade igen när mormor och morfar hade börjat duka fram frukosten vid klockan 8.
¨
Idag ska vi nog iväg till ett berg där ett fik ligger osv. Sen ska vi på allsång haha! Roligt att det händer lite.
Längtar tills imorgon! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0