Stökigt rum? neeeeeeeejdå ;)

Min outfit
Onsdag efter jobbet följde jag med mamma och Roland till ett vattenfall inte långt härifrån och lyssnade på en gubbe vid namn Sune som sjöng dansbandslåtar (haha?) och åt våffla :).
Drog med mig Becca med! Det gjorde det hela lite roligare.
Det var vi och pensionärerna haha! Men det var skönt att komma ut lite.
Imorgon är sista Arbetsdagen. Förmodligen blire bara till klockan 1 men vi får betalt för 8h ändå. Jävligt gött om du frågar mig.

Kommer bli skönt att inte behöva gå upp så tidigt på mornarna numera men kommer sakna gänget. Vi har skrattat hela tiden alla veckor igenom. Roligt!
Jag har fått tillbaka Nässjö-dialekten igen! usch, tycker inte om den. Hade sån grov Vetlanda-dialekt nyss.. Den är som bortblåst! Men den återvänder nog när skolan börjar skulle jag tro haha.
Bild på mig och Becca från igårkväll :). (Bilden är lånad från hennes blogg; loveisfreedom.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Henrik

Somsagt, fler bilder på rumpan :D

2010-07-09 @ 17:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0