Ny Piercad ! :D

Idag var jag och Becca i Jönköping. Hade jätte kul! Jag köpte en snygg klänning, en skjorta, 4 par trosor och ett par pumps. Tror det var allt.

Sen åkte jag till Vetlanda och till Linn. Vi pratade massa. Sen åkte jag iväg och piercade mig! :D Fy fan va nervös jag var! Men jävlar vad läckert det blev!! LOVE IT!




Sen gick ju självklart inte tåget hem till nässjö som jag skulle ta. Så min brors kompis, kompis fick komma och hämta mig.
Sen hängde jag lite med kajsa, sandra och becca.
Nu sitter jag hemma och är super duper nöjd med dagen!! :D



PUSS

Kommentarer
Postat av: Henrik

Visa oss gärna piercingen och kläderna du köpt! :)

2010-07-20 @ 15:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0