Kletig i onödan men ändå glad!

Det var strålande sol ute och jag fixade allt. Tog på mig den minsta bikinin jag kunde hitta, smörjde in mig med både solskydds-faktor och sololja. Tog en stor petflaska och fyllde med vatten.. La ut handduk och kudde. Tog ut datorn för att få lite musik. Sen åt ja frukost och tittade en halvtimme på tv.

När ja la mig ute sen var de ju jätte molnigt!! Solen tittar fram ibland, korta stunder. :/ TRIST! Nu sitter ja här inoljad i onödan ute med min dator. Det är behagligt väder att sitta ute dock! :) Jag ska väl inte klaga.. Men i alla fall! Jag som tänkte bli brun idag!
Mina föräldrar åkte ut till husvagnen i morse. Jag ska dit imorgon. Får se om jag får med min Rickard.
onsdag ska vi på High Chaparall, jag mamma, mammas man och min brorson melvin! Jag var där när jag var yngre och älskade det. Vi får la se hur kul det blir nu. Men tror nog det blir toppen nu när melvin är med :)
Lätt att jag ska ha på mig jeansshorts och köpa mig en cowboyhatt :D hahah .
Torsdag ska jag förmodligen vara med Emma! Vi har massor, och då menar jag MASSOR att prata om. Vi har inte setts sen skolavslutningen.
Hon jobbar på fredagen så jag får gå upp klockan 6 och sedan åka till lägenheten min och sova ett par timmar för att sen ta tåget hem igen haha. VÄRT.
Nu tänker jag sitta här en stund, sen går jag nog in en sväng, glor tv! Sen ska jag duscha och packa till husvagnen, och vänta på att en viss sötnos har slutat jobba.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0