Here we go again.,



Idag vaknade jag av att det ringde vid halv 8.
Jag trodde klockan var runt 3 på eftermiddagen. vet inte varför fick bara för mig det så jag var jätte pigg! hahah. Vi pratade en halvtimme sen somnade jag om.
Samma person ringer vid halv 10 eller något. Men då var ja så trött så vi la på direkt haha.
,
Sen ringde Sandra och väckte mig vid 12. Då hoppade jag upp. Tanken idag är att hon, Becca och Linn kommer hit :)



Evigheter sen alla vi 4 umgicks.


,


Min far var här en snabbis när jag precis gått upp. Jag trodde jag behövde mammas cykel. Så han tog ut den åt mig.(den stod längst in i garaget bland massa skit!)
Sen var den ju såklart låst..... och vi hittade ingen nyckel. Vi smorjde den och försökte med alla möjliga nycklar. Även med våld! hahah. Vi pumpade däcken också. Tillsist fick han använda en stor slipmaskin och en hammare och bryta upp låset! Hahahah! Och allt till ingen nytta......
,
Molnigt blev det direkt och ingen idé att åka till badstranden som var tanken.
,
Nu väntar jag på Becca som säkert kommer på stört och på Sandra som bara skulle äta och lite annat... haha.
Linn har inte hört av sig men Sandra skulle ringa henne :)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0