Don't you dare take me for granted.,

Sitter fortfarande i solen och ja även nu så läser familjen tidningen haha!
Jag har badat några gånger och ätit på restaurang.
Jag och min bror spanar in brudarna i bikini på stranden. haha! Vi brukar tycka rätt så lika.
Imorgon efter jobbet ska jag möta upp Sandra. Vi har mycket att prata om nu ska ni veta (; haha.
Vi lever ett riktigt svensson liv här ute. Jag brukar inte följa med hit. Tycker det är lite långtråkigt men nu när brorsan skulle med och resten av gänget var på festival så kunde ja lika gärna följa med.
Varför ska jag sitta ensam i huset och möggla. Nej nej.
Men det har varit roligt att få spendera lite tid med familjen och med mormor och morfar. Imorgon är första dagen av sista veckan på jobbet. Härligt med sommarlov sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0