Vissa killar tar bara upp min tid,

Jag vet inte hur många gånger jag har blockat en och samma person. Någon som addar mig och använder olika identiteter för att snacka med mig.
Han/hon skriver på engelska och svarar inte på mina frågor om vem det är utan frågar bara mig massa.

Palla! SNÄLLA SLUTA STÖRA MIG! stalker?



Sen är jag så trött på dem som skriver heeeela tiden och inte fattar att när jag inte svarar så vill jag inte prata eller ha något med den människan (vem det nu är?) att göra! Nej då fortsätter de skriva och ställer frågor...

Många killar använder sig av konstiga saker när de stöter på tjejer.
Antinger ser de ner på kvinnan eller så ser de henne som en gud. Finns det inget mellan ting liksom?

internet får jag verkligen vara med om lustiga sätt att försöka ragga upp mig på.

Ett av alla exempel: Många, konstigt nog, skriver i första meddelandet om hela deras liv i stort sätt. Berättar massor om dem själva eller vad de gjorde idag. SOM OM JAG BRYR MIG? Kan man inte bara börja med ett hej, du ser intressant ut :) och sen se om jag svarar. Gör jag inte det, ja då kan ni förmodligen sluta skriva, för då är jag inte intresserad!

Nu fick jag det sagt. Tack
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0