Backyard Babies

I fredags satt jag hemma och chillade, utan smink och i mjukis. Min plastfar frågade varför jag inte var i nässjö på Backyard Babies. Jag surade lite smått och sa att ingen ville följa med mig på deras sista spelning. haha.

Sen klockan 20.10 skriver Sandra på msn och frågar om jag vill hänga med henne dit! (förbandet började spela kl 21)

Det visdade sig att hennes bror och hans flickvän skulle gått men hon missade tåget. Så han hade gett Sandra biljetterna.

Jag rusade upp! Rev i gaderoben, jag hade inte med mig nånting hem. Tanken var ju att sitta hemma hela helgen. Fixade till en shysst sminkning samt satte håret i en toffs och drog på mig kläder, på en halvtimme. Galet!




kajsa var lite smått rund om fötterna,ja hah!



Det var sjukt kul. Är inget stort fan av dom men tycker dem är bra. Jag kunde inte stå still hah
Samt att dregen är ju inte lite sexig (;




Tack Andreas! Tack Sandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0