Trapped inside myself .

Idag gick jag på första lektionen i skolan.


fear, 64x46 -09

Sen gick jag till sjukhuset för ännu ett besök. Ska nu dit varannan vecka för samtal medans jag står på listan till behandling.

Detta är jobbigt att hantera och leva med. Jag måste nog ändra en del för att jag själv ska må bra. Men vart börjar man, och hur gör man när man väl kommit på det?



Sen gick jag hem. Har tagit det lugnt hela dagen. Alltså en timme i skolan.

Imorgon börjar jag 12.30 med idrott och efter det har jag bild. Chill dag.



Sen på fredag ska jag åka hem för då har mamma kalas.
Grattis bästaste mamma som fyller år just idag!

Idag var ju även begravningen jag skrivit lite om, som jag tyvärr inte kunde gå på. Stackars mamma som var tvungen att se sina föräldrar och släktingar gråta på sin födelsedag.



Dagens outfit

Kommentarer
Postat av: jonna

Gumman,va e de som händer med dig?Mår du inte bra?Sjukhusbesök,behandling?Jättebra att du tar tag i de om du har mkt med dig själv!Jag finns här så du vet det om du vill prata ut med någon lite äldre vän...de hoppas jag att du vet,bara att slå en signal eller smsa!Kram!

2010-02-26 @ 20:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0