Nya små inköp



Idag gick jag till en läkare som sagt. Precis som jag trodde så erbjöd han mig tabletter men jag sa nej.
Valde istället det andra altenativet. Stolt (;.



Sen gick jag hem och la mig och sov. Drömde riktigt sjuka drömmar om blad annat sjukhus.

Vid halv 12 kom Emma hit. Jag drog på mig ett par jeans sen gick vi ner på stan.



Vi åt sedan på resturang och pratade en hel del. Efteråt gick vi lite i affärer. 



Jag köpte strumpbyxor, 3 par trosor och ett nagelskulptur kit.
Dyrt, så hoppas mina naglar blir fina nu :( haha!



Sedan gick vi till skolan och hade bild.

Nu har jag precis duschat och rakat mig. Tänkte fixa mina naglar samt ögonbrynen nu snart och ikväll drar jag ner till stan och solar. Sjukt hur blek man är så här års ;s usch!




Puss


Kommentarer
Postat av: jennie

Grattis igen haha :) fick du några roliga presenter? :) Vad är det du ska ha tabletter till :/? KRAAM

2010-02-11 @ 21:44:43
URL: http://diorderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0