Nattuggla

Jag är uppe alldeles för sent om kvällarna numera! Men jag är inte trött på natten utan på dagen.

Jag har så svårt för att somna också vilket gör att jag känner att jag itne vill ödsla tid på att ligga och vrida och vända på sig!




Mitt hår börjar bli lite längre nu än tidigare. För ett år sen hade jag väldigt långt naturligt hår! Det vill jag ha igen.

Såhär långt är det utan löshår nu:


Måste köpa nytt löshår på tal om det. Det är lika långt som mitt riktiga nu bara att de blir mer fylligt när ja sätter i det. Plus att Mitt hår är i stort sätt vitt medans löshåret är mer blont. Alltså mörkare.


I helgen åkte jag hem till mamma. Skönt att få komma hem till huset lite. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men om du nu vill ha långt och naturligt hår så måste du ju först och främst sluta färga de:S För ja menar färgat hår är ju inte precis naturligt:S

2010-02-03 @ 11:51:16
Postat av: Nina

Jag vill ha långt hår utan att behöva ha löshår i. Det var så jag menade :)

2010-02-03 @ 18:56:51
URL: http://justapieceofme.blogg.se/
Postat av: Jessica

Aha okej :) då missförstod jag dej lite om man säger så:P Förlåt :)

2010-02-08 @ 20:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0