My birthday :D



Jaha då blev man 18 då ja. Min fråga är vart tog barndomen vägen!?



Men söndagen var underbar! Jag var så jävla lycklig hela dagen! Inga beskymmer och livet lekte! :D
Det var längesen jag var så genomglad. Vilken känsla det är!

På tolvslaget ringde först Linn och hennes kille Robert och stimmade, kort därefter ringde Emma och hennes kille Dennis och sjöng allt för högt för mig! hahah :D  



Inte blivit något festande än men släkten kom på söndagen. De var rätt sköna när de skulle sjunga för mig haha. Underbart!

Jag är myndig.. stört!

Men på fredag blir det fest vill jag lova! Så jävla nice. taggar till tusen!

Mina vänner är bäst :*

& Tack för alla fina gratulationer jag fått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0