Lov

Fredagen var super! Kommer blogga om de så fort jag orkar (;

Jag är super seg. Sitter bara hemma. Vill ut och träffa folk!

Imorgon ska jag i alla fall vara med Sandra :)

Igår var det alla hjärtans dag! Det är verkligen en dag man känner sig som mest ensam om man är singel.

Jag kan tänka mig att spendera den dagen med kompisar, absolut! Man ska ju vara med dem man tycker om. Men hur lätt är de när alla vännert är med sina pojk och flickvänner. SUGER!

Idag har jag och mamma bakat semlor. mmmh de blev super goda :D


Jag låg o myste med min nalle igår. (no makeup)

Kommentarer
Postat av: jennie

Ja det vore kul :D



okej, jag hoppas det inte är något farligt bara :(

puss o kram

2010-02-17 @ 18:06:27
URL: http://diorderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0