Inte fullkomligt normal, nej


hah? Bjuder på lite goa bilder där jag helt enkelt tror att jag är rolig...


Idag har jag varit så jäävla trött! Var på skolan en halvtimme innan vi började, otroligt onödigt.

Har haft halft slutna ögon hela dagen och min hesa morgontrötta röst hade inte försvunnit efter att de hade gått 2 h sen ja vakande! Hahah?



Mot slutet av skoldagen började jag babbla på som bara den om väldigt orimliga och oförståliga saker.

Dra skämt till höger och vänster som bara i stort sätt bara jag skrattade åt.

Men mina små sluga sexskämt brukar gå hem, t.o.m hos de kristna.
 
De krista i vår klass är stört sköna! Grymt härliga människor och det är alltid lika kul att diskutera livs synen med dem! Vi ser så olika på saker och ting vilket gör det spännande.
Man borde inte döma någon.



Efter skolan gick Emma till Linn och jag fick inte följa med:( . Hahha!

De planerade mitt födelsedags firande som sker nästa fredag. Jag får inte veta nånting. Snacka om att jag är nyfiken nu eller!

Men vad de än har planerat så kommer det bli toppen bara jag får umgås med mina närmaste :)



Jag sov en sväng efter skolan, riktigt skönt! Det behövde jag.

Jag har städat det "stora" rummet i min lägenhet idag! Imorgon tar jag tag i resten.

Jag håller även på att tvätta. Tycker allt att jag är duktig hih. Måste springa ner och hänga upp kläderna nu. Samt sätta på en ny maskin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0