Fredagen då vi firade min födelsedag


Outfit

Firandet började redan i skolan då klassen sjöng för mig (A)



Jag fixade mig så fort jag kom hem efter skolan. Den utsatta tiden var 17.30 hos Linn. Och var jag en minut sen skulle de bli sura hahah.
Men jag tar god tid på mig när jag ska fixa mig fin så jag tror ja anlände 17.40.



När jag kom var det helt mörkt i lägenheten och de smög ut från köket sjungandes på en enkel tulipan. Fint!

Sen satte vi oss vid bordet och de hade fixat mat. Gott, gott.


emma

Sen var det paketöppning! Tihi, Jag fick världens största godispåse med mitt favorit godis. Självklart bjöd jag runt jätte mycket senare på kvällen så nästa morgon var inte ens halva kvar hahah! Sen fick jag ett paket tuggumi. :)


linn

Sen fick jag en toarulle :) Lambi. HAHA Internskämt! Det är nämligen så att jag tycker de är pinsamt att köpa det i affärerna (A) heheh de retar mig för det! (Y)



De hade även lagt ner tid på ett roligt och fint kort!



rätt sköna bilder ;)

Sen dansade vi lite! Efter en stund drog de in mig på toan och där fick ja sitta helt själv. Haha. Sandra och Becca öppnade dörren och bad mig komma ut! Oj vad glad jag blev :D. Sen flyger Bevylin och Kajsa ut ifrån köket. Jag blev så sjukt glatt överaskad!
 



Av Bev och kajs fick ja en jätte fin, rosa blomma :) och av Sandra och Becca fick jag något jag helst inte nämner här :) Men tacksam är jag för allt! hihi.



Sen åt vi tårta. Supergod! Becca har lyckats igen! Och rosa var den också hihih
Tjejerna tog vackra toner för mig(;



Efter en massa glas vitt vin strömmar det in ett gäng nässjögrabbar. Jag var förvirrad och trodde inte jag kände dem först hahah! Även de sjöng för mig. Kul att folk angarerar sig ;D



Det var riktigt kul och sen drar Linn fram sprutgrädden och säger åt mig att använda den vist. KILLAR AV MED TRÖJORNA!  hahahah.

Nej det var riktigt kul faktiskt! Sen visar det sig att vi ska på fest med byggtreorna. Jag dog.. haha Väl där var det faktiskt en hel del tjejer. Oväntat men kul! Alla var super trevliga! och de sjöng för mig och jag hade sjukt kul!

Sprutgrädden var ju självklart med. Och den användes flitigt, mest på mig. Hörde i efterhand att speciellt tjejerna var vilda på min uringning! hahah galet!




Men det var bara jag och Emma som hade roligt. De andra gick hem till Linn. Jag skulle nog följt med för när vi väl skulle därifrån så hade någon jävla bitch tagit mina skor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




De finaste och nyaste skorna jag har :( Eller ska jag säga hade! Fan vad förbannad jag är!!!!!! Vem är så omogen och störd att man snor ett par skor! herregud! Jag har polisanmält det bara så du vet, IDIOT!

Emmas pojkvän var gullig nog att bära mig så jag kunde hämta ett par nya skor hemma. Fan...


jonte & becca

Jag torkade tårarna och vi stack till Utposten. Mitt inträde betalade Emma och Linn. Jag gick in till baren (A) stolt haha. Emmas pojk bjöd mig på en drink, även en annan tjej som var där inne. Snällt!


simon & fylle

Väldigt billig (haha) och rolig kväll! Blev nog lite för mkt för min del haha men de hör till!

TACK ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0