chill liv


Jag, Sandra, Becca och Linn


I tisdagskväll var jag hos Sandra och bara hängde. Igår kom Linn till snakecity så hon, jag och Sandra tittade på film. Synd att becca inte klunde vara med :(.

Vi såg The Stepfather samt Planet 51.


Nej, den var inte läskig mer spännande men förutsägbar. Men jävligt bra ändå!


Inte superbra. Men funkar att se.

Idag kom Linn hem till mig och vi åkte in till Nässjö en sväng. Jag köpte en läppenna eftersom min försvann i fredags :'/ hah. Och så köpte jag en jätte fin lila kjol! Kommer bild på den senare :) .

Nu sitter jag i lägenheten. Tänkte städa lite men har inte blivit att jga orkar. Blir väl att jag gör det imon.

 


Kommentarer
Postat av: Mats

verkar ha varit en grymt skoj fest :)

Snygg blogg förresten hoppas du får en fortsatt trevlig och skön kväll Blir det lite OS för dig också :)

2010-02-18 @ 22:23:07
URL: http://larssonsweb.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0