Blir latare för varje dag som går

Hej, nu var det längesen jag bloggade om vardagen! Jag som lovade er dagligt bloggande. Sorry ;P



Under dessa dagar har jag hängt en hel del med Amanda. Hon åker tillbaka till Spanien idag men förhoppningsvis kommer hon snart hem till Sverige.



På sista tiden har jag inte orkat bry mig ett skit om hur jag ser ut. Fixar inte till mig alls.
Lite smink, inget löshår och håret i en toffs eller knut. Ett par jeans och en hoodie. Jag orkar fan inte!

Hoppas jag får orken tillbaka, för det är kul att fixa sig lite. Jag blir gladare om jag känner mig snygg.


herrejesus vad mina tänder ser snea och goa ut! hah


Kommentarer
Postat av: Anna

Men tkr att du är mkt sötare utan så mkt smink(:

2010-02-03 @ 11:54:17
Postat av: Nina

Tack! Kanske sötare men ser så ung ut med lite smink. Jag känner mig snyggare och sexigare med mer ögonmejk och nått snyggt läppstift :)

2010-02-03 @ 18:59:42
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0