You’ve been hurting too.,

Dagens Make Up ! :
Använde även lipstick Happy från make up store. ( Ej med på bilderna!)
'
'
'
Halkade och satte mig på rumpan 3 gånger på väg till tåget i morse! HAHAH.. handlar om ungefär 500 meter. ;)
'
Blir inte Daniel Adams-ray på fredag :( Attans! Hade sett fram emot det så jävla mycket! lyssna rpå hans album konstant!
'
Får vänta tills han kommer till Eksjö två dagar innan min födelsedag! 5 feb -11 ! Fan vad grymt! Dit drar jag om så jag måste gå själv!
'
'
På fredag blire att åka hem till Nässjö och mysa till idol med Lisa! Vi funderar på att köra en riktig lyxkväll med vin, ost, popcorn och vindruvor ;) hahah vi slår på stort!
'
Stefan (killen) jobbar och får inte träffa honom förens 2 på natten ungefär,. På lördag ska vi fira Linn! Äntligen! En månad senare... Då blir det utgång. Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0