Shut up. I wear heels bigger than youre dick!

'
I fredags var jag väldigt trött. Mös till idol och somnade rätt fort efter det.
'
I lördags åkte jag till Lisa och vi fixade oss så vi var klara innan klockan 6! Rätt tidigt men skönt.
'
'
Sen gick vi till Annie. Jag körde en vit kväll! Vidare till hotellet där endast 30 plussare var och inte speciellt många man kände. TRÅKIGT!
'
Men jävligt kul när jag och Lisa ägde dansgolvet!
'
'
Iväg på en inte fullt så rolig efterfest. Trots denna misslyckade kväll somnade jag riktigt gott! (;
'
'
Idag åkte jag till Eksjö och tittade på hockey! Är riktigt trött.. ska lägga mig i sängen nu tänkte jag.
'
'
Hittat min drömprins också, så fuck you guys! I'm off limit! :D mohah
'
''
'
'
Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack gumman, men den var inte lika fin i verkligeheten! Saknar dig oxå! :)

2010-12-06 @ 10:02:10
URL: http://camillaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0