where ever you are.,

I fredags satt jag och lisa och mös till idol. Snackade en himla massa och hade trevligt :D.
'
Efter idol gick jag till min bror som satt med några kompisar. Runt 2 tiden kom Stefan. :)
'
'
Lördag- Jag och min kusin Jossan gick en sväng till mormor och morfar! Sen gick vi hem till Jossan och jag fixade mig till fest.
'
Vi satt och förfestade några tjejer och sedan vidare ut. Ha de skit kul! Dansade som galningar och jag fick ett så otroligt skönt lyckorus genom hela kroppen!
'
Efterfest hos Jocke och runt 3 kom Stefan och hämtade upp mig ännu en gång.
'
Idag har vi bara tagit det lugnt. Tittat på film och myst massor. Saknar pricken redan!
'
Strulade lite med tågresan men det gick bra tillslut :).
'
'
Sminkade mig i blått och svart :) Aldrig sminkat mig i blått till fest tidigare. Men det blev rätt bra!
Tjejerna
Kajsa & Linn
Linn & Emeli
Becca
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0