In the shadow of my dreams.,

Hej på er!
'
Hinner knappt blogga. Hinner inte med mig själv!
'
'
Måste be om ursäkt till min familj och mina vänner! Jag vet att jag har blivit sämst på att höra av mig!! Hinner inte och när jag hinner så orkar jag inte, för då vill jag vara själv.. Hoppas det blir andra bullar när praktiken slutar :).
'
'
'
Förövrigt har jag klippt mitt hår kort :D ! vad tycks?
'
'
'
Imorgon åker jag till Nässjö efter jobbet. Myser lite till idol och nån film på fredag kvällen och på Lördag blir det utgång med Lisafisa och gänget! :D
'
På söndag är det hockey och att åka bil hem! YES ;D
'
'
'
'
Neeeeeeeej , jag har inte klippt mig! :D Upsatt i en klämma ;)
'
'
Kommer lägga upp massor med smink bilder och tips framöver! Samt bilder från klubbkvällen som vi hade och ifrån julskyltningen.(M.U.S) just nu hinner jag inte det.. Måste fixa och trixa lite tills imon.
'
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johan..

Du passader riktigt bra i kort annars. Riktigt snyggt!

2010-12-03 @ 18:00:06
Postat av: Victoria

Du skulle passa i kort jöö! ;)

2010-12-05 @ 10:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0