Dreaming day and night.,

'
'
I fredags åkte jag och Stefan till mamma och drack glögg och hade trevligt. Inte träffat mamma på en månad typ så det var kul :D.
'
Lördagen var en sån underbar dag! På kvällen gjorde jag och Stefan oss fina och åkte in till Jönköping och åt  och gick på bio. Högst fem andra i biosalongen och jag var den enda tjejen ;) haha! Så vi bredde ut oss och njöt av filmen!
'
Vi såg Tron Legancy, GRYM!! Rekommenderar starkt!
'
'
Nu håller jag på och packar. Imorgon efter jobbet åker jag hem till min kära lägenhet igen.. Lägenheten jag inte sett på över 5 veckor! Kommer vara så ensamt och tyst i den.. Vet inte om jag längtar speciellt mycket. haha..
'
'
Fattar inte hur jag ska orka dra med allt till jobbet imorgon! Lämnar mina kläder här så får jag dem senare i veckan. Men blir mycket att dra på i alla fall!
'
Nehe.. jag är riktigt trött!! Måste packa klart.. :(
'
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0