Imorgon sticker jag

Vaknade för en stund sen, åt mammas goda pannkakor. Älskar när man vaknar lagom till middagen! :D
Nu tänkte jag börja packa till Halmstad. Blir att campa på en fotbollsplan utanför Lixas mamma haha underbart!
Så letar reda på madrass och sovsäck. Hittade ingen madrass men får låna underlag va Sandra hihi. Hittade dock en sovsäck där det står Linn Engdahl på ;) Den snor jag med mig. Sorry pluttan, men den har nog varit här ett tag (;.
,






Tog en lång paus från skrivandet och kollade på gamla kort med mamma! Alltid lika kul!
Nu ska ja se The Tyra Banks Show och sen börja backa och ta en dusch som inkluderar rakning och allt sådant :)
Måste även välja ut lite kläder osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0