Av med Stripp-oskulden!

Igår drog jag till Nässjö i alla fall. Kom på detta en timme innan bussen gick att jag ville in.
snabbt som fan fixa sig.
,
,
,
SJUKASTE KVÄLLEN!
,
,
Var i stan halv 12. Träffade Lisa och vi gick till hotellet.
,
,
Hade jätte kul där inne. Tycker om att träffa folk man inte träffat på länge och prata med dom.
Dansade inte så jätte mycket.
,
,
Efteråt tog Nagge med mig till en Strippklubb! Det var GRYMT! Svävade på moln efteråt och gör nog fortfarande. Fin blond tjej som dansade. Me like :D
,
Kanske blir att gå på erotikmässan på lördag. (;
,
,
,
Sen satt jag och en gammal kompis och pratade i flera timmar om sex och kärlek.
Intressant och både trevligt och kul! :)
,
,
,
Klockan var väl runt halv 6 när jag kom hem till mormor och morfars lägenhet.
,
,
Nu är jag hemma i Vetlanda igen o bara älskar livet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag måste bara fråga. du kanske har skrivit det innan i bloggen. men är du bi?

2010-08-22 @ 15:32:45
Postat av: Nina

Bzzzzzzz...

2010-08-22 @ 17:15:06
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0