Tillbaka till verkligheten, eller hur säger man?

Första skoldagen gick bra. Är super nöjd med mina betyg osv.
Efter skolan åkte jag till Jönköping och tittade på Fotboll. Jönköping Södra vs. Brage. Blev oavgjort, 0-0. Det var kul att få se Mathias spela igen :).
Sov i Nässjö. Blev 3 timmars sömn inatt så var helt slut när jag steg upp klockan 6 idag trots min sovmorgon :/ haha.
Andra dagen har gått bra den med.. det flyter på och känns bra! Dock kan jag inte komma undanfull med min affärsidé.. Spånar och spånar men inget vettigt dyker upp i skallen! Blir galen!
Måste börja göra mina skisser finare till Balklänningen med! Har en bra idé. Men inga skisser som duger enligt mig. Med det haffsar jag ihop någon kväll :) No biggie.,
torsdag ska vi välkomna ettorna genom att leka, haha! Får se hur det blir.
,
Nu är jag nyduchad och så trött det går att vara! .. Ska vila lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0