Put Your Child To Rest.,

Igår kväll hängde jag, Becca och Sandra hos Lixa. Efter en liten stund kom även Kajsa.
Vi tittade på film. Kul :D
Sandra körde oss. om jag glömt nämna att hon skaffat sig ett körkort? så säger ja det nu ;) haha.
Det slog mig att vi satt själva i en bil och åkte, vi tre. Denna gången satt vi inte i sandras bilar och lekte som när vi var små! Nej det var på riktigt.
Det känns som det var igår vi satt i den där bilen och lekte mamma, pappa, barn på semester. hahah! Sandra var nästan alltid mamman som körde bilen och skrek åt sina ungar att ta på bältet och hålla tyst!
hahhaha!

Vilka tider! man växer upp fort...
Nya skor jag köpte i Stockholm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0