Niklas Hjalmarsson & Stanley Cup bucklan!

I tisdags kom Niklas hem till Eksjö och med sig hade han Stanley Cup bucklan! Eftersom min far är ordförande i Smålands ishockeyförbund så var han närvarande och jag följde ju såklart med!
Först samlades hockeyfolk bland annat Pär Mårts ;) , samt unga spelare i Eksjös hockeylag vid hockeyarenan. Där höll min far tal för Nicklas.
Media var såklart där.
Bucklan

Min far och niklas

Sen patrullerade vi alla efter en orkester ner till torget där runt tusen pers väntade!
Även där höll min far tal. Han har fått väldigt mycket beröm för talet. Stolt hihi.
Jag stod bara några centimeter från bucklan.. grymt! Från Niklas med, men äh det spelar inte lika stor roll!
Såhär såg jag ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0