what did she say?

Idag var en rolig dag i skolan. Jag och Emma var typ 10 år på nytt haha... herregud. Oskar påstod att vi var knäppa och hade alldeles för mycket rast. Sant, sa vi i kör haha.
Efter skolan var jag tvungen att skissa och sy.. Jag tycker inte det är kul när man känner att man måste göra det och man redan gjort det en lång tid och känner att man måste göra mer.. Ibland suger det! Men kom rätt långt men mer finns det att göra.
Sen tog jag en dusch och skrubbade hela kroppen. Bort med alla döda hudceller och gammal brun utan sol! var så sjukt gött att stiga ur duschen ren och blek.
Sen gick jag och solade. Riktigt skönt! Det behövs som ni säkert förstår.
Klockan 08.15 imorgon ska jag till sjukhuset igen. Glömde bort min tid senast haha.. klantigt!
Sen ska jag sy klart mina jeans efter skolan. Sen måste jag börja med trend collaget och skisserna och allt det där... Sånt är kul men inte just nu. Jag orkar faktiskt inte, men måste ju. Kanske är just därför jag inte pallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0